Praca na kilku urządzeniach w czasie rzeczywistym z SharePoint Online

SharePoint Online jest platformą służącą do współpracy w ramach pakietu Microsoft 365. Aplikacja ta umożliwia tworzenie witryn internetowych do elektronicznych systemów obiegu dokumentów. Dzięki niej zespoły mogą efektywnie współdziałać oraz wygodnie dzielić się zasobami, co sprzyja lepszej komunikacji i produktywności w Twojej firmie.

Jakie funkcje oferuje SharePoint Online?

Wdrożenie SharePoint z naszym szerokim wsparciem IT umożliwia firmom z Wrocławia oraz całego województwa dolnośląskiego maksymalne usprawnienie komunikacji biznesowej. Co otrzymasz, wprowadzając tę usługę?

  • Przechowywanie, udostępnianie i organizowanie plików w jednym miejscu.
  • Automatyczne tworzenie wersji dokumentów do śledzenia zmian i łatwego przywracania poprzednich wariantów.
  • Możliwość jednoczesnej pracy nad treścią przez wielu użytkowników.
  • Integrację z innymi usługami Microsoft.
  • Precyzyjne zarządzanie uprawnieniami dostępowymi.
  • Ochronę danych poprzez szyfrowanie i zgodność z międzynarodowymi standardami bezpieczeństwa.
  • Tworzenie odpowiedniego workflow za pomocą Microsoft Power Automate.
  • Automatyzację procesów zatwierdzania, powiadomień oraz innych codziennych zadań.
  • Możliwość dostosowania wyglądu i układu witryn według własnych potrzeb.
  • Dużą pojemność do magazynowania plików.
  • Budowę systemu intranetowego w firmie do wewnętrznej komunikacji i zarządzania zasobami.
  • Narzędzia do analizy danych i generowania raportów.
  • Zarządzanie niestandardowymi listami i bibliotekami dla określonych celów biznesowych.

 

Oprogramowanie do prostego udostępniania
i bezproblemowej współpracy


 

Główne korzyści z wdrożenia SharePoint Online

Co zyskasz poprzez wdrożenie elektronicznego systemu obiegu dokumentów SharePoint Online do swojego biznesu?

Ułatwiona współpraca

SharePoint umożliwia członkom zespołu współpracę nad plikami, projektami i zadaniami w czasie rzeczywistym. Użytkownicy zyskują dostęp do korzystania z witryn komunikacyjnych oraz bibliotek dokumentów, aby znaleźć wszystkie ważne informacje.

Centralne zarządzanie dokumentami

Wdrożenie SharePoint zapewnia centralne miejsce do przechowywania oraz zarządzania dokumentami. Wiele osób może jednocześnie pracować nad tym samym plikiem, a zmiany są automatycznie zapisywane i synchronizowane.

Ochrona danych biznesowych

Usługa oferuje solidne funkcje bezpieczeństwa, w tym kontrolę wglądu opartą na rolach, szyfrowaniu oraz zapobieganiu utraty danych. Wrażliwe informacje pozostają chronione i dostępne tylko dla upoważnionych użytkowników.

Automatyzacja przepływu pracy

SharePoint automatyzuje procesy biznesowe i przepływ pracy – zatwierdzania, przydzielania zadań czy powiadomień. Wspomaga tym zwiększenie wydajności bądź zmniejszenie liczby popełnianych błędów, Ponadto może być dostosowany do specyficznych potrzeb Twojej organizacji poprzez wiele opcji konfiguracji wyglądu oraz działania witryny.

Jakie funkcje i możliwości posiada SharePoint?

Angażowanie i informowanie
organizacji

Buduj spójność i informuj pracowników za pośrednictwem intranetu. Zwiększaj wydajność w organizacji, udostępniając wspólne zasoby i aplikacje w witrynach domowych i portalach. Prezentuj informacje za pomocą eleganckich witryn do komunikacji. Zadbaj też o stały dostęp do bieżących informacji za pomocą spersonalizowanych, kierowanych wiadomości w Internecie i w aplikacji mobilnej SharePoint.

Proste udostępniania
i bezproblemowa współpraca

Program SharePoint na platformie Microsoft 365 zwiększa możliwości pracy zespołowej za pomocą dynamicznych i produktywnych witryn zespołów dla każdego oddziału, działu i zespołu projektu. Udostępniaj pliki, dane, wiadomości i zasoby. Dostosuj swoją witrynę, aby usprawnić pracę w zespole. Współpracuj bez wysiłku i bezpiecznie z członkami zespołu i poza nią, na różnych komputerach i na urządzeniach przenośnych.

Przekształcanie procesów biznesowych

Przyspiesz produktywność, przeobrażając procesy — od prostych zadań, takich jak powiadomienia i zatwierdzenia, po złożone operacyjne przepływy pracy. Korzystając z list i bibliotek programu SharePoint oraz z usług Microsoft Power Automate i Microsoft Power Apps, możesz tworzyć rozbudowane cyfrowe środowiska użytkownika z formularzami, przepływami pracy i niestandardowymi aplikacjami na każde urządzenie.

Korzystanie z wiedzy zbiorowej

Wystarczy kliknąć, żeby znaleźć to, czego szukasz, dzięki zaawansowanym funkcjom wyszukiwania i inteligentnym sposobom znajdowania informacji, specjalistycznej wiedzy i wniosków umożliwiających podejmowanie świadomych decyzji i prowadzenie działań. Rozbudowane funkcje zarządzania zawartością programu SharePoint oraz połączenia i konwersacje uwidocznione w rozwiązaniu Microsoft Viva Engage umożliwiają maksymalne przyspieszenie rozprzestrzeniania wiedzy.