Zautomatyzuj komunikacje z klientem dzięki SaldeoSMART
Technologie ułatwiają pracę, a cyfryzacja firm ciągle przyspiesza. Zwłasza w działach księgowych, które mierzą się ze zmianami w prawie i skomplikowanymi rozliczeniami, przydadzą się na co dzień rozwiązania, które sprawią że codzienne obowiązki będą łatwiejsze do wykonania. Świetnie w tym pomoże SaldeoSMART, który dzięki rozwiązaniom technologicznym wyręczy nas w powtarzalnych czynnościach. Sprawdź możliwości automatyzacji komunikacji z klientem.
Możliwości
- Klient wystawia faktury w SaldeoSMART, co umożliwia ich zaimportowanie bezpośrednio do programu księgowego
- Klient wystawia faktury, ale może także załączać skany dokumentów księgowych. W ten sposób powstaje baza dokumentów klienta, do której dostęp ma on i biuro rachunkowe. Wszystkie dokumenty znajdują się w jednym miejscu i są dostępne 24h/ dobę
- Historia rozliczeń księgowych online
- Przepływ dokumentów bezpośrednio do biura
- Baza dokumentów kadrowych
- Bieżący bilans zysków i strat
Korzyści
- Oszczędność czasu (szybki import faktur sprzedażowych Klienta do programu księgowego używanego w Biurze, zamiast wprowadzania ich ręcznie, automatyczna wysyłka informacji z rozliczeniem podatków i składek ZUS do Klienta, zamiast pisania maili czy wykonywania telefonów, bieżący dostęp do dokumentów Klienta – sprzedażowych, kosztowych i kadrowych, co pozwala na księgowanie na bieżąco)
- Zwiększenie przychodów z działalności (szybsze wprowadzanie faktur, dotarcie do Klientów spoza najbliższego obszaru dzięki zdalnej komunikacji, mniejsze koszty związane z bieżącą obsługą Klienta)
- Zwiększenie zadowolenia Klientów