Sprawne rozliczanie zaliczek pracowniczych dla Klientów Twojego biura
Funkcja przeznaczona przede wszystkim dla firm, które mają wielu pracowników pobierających zaliczki lub których pracownicy pracują zdalnie.
Umożliwia kontrolowanie wydawanych pracownikom kwot zaliczek (na jaką wartość i kiedy) oraz przypisywanie poszczególnych wydatków przez pracowników do ich zaliczek. W każdym momencie można również wygenerować szybkie podsumowanie z rozliczeniem wszystkich zaliczek i wydatków dla każdego pracownika.
Możliwości:
- Tworzenie list pracowników w firmie, którym wydawane są zaliczki
- Dodawanie zaliczek dla pracownika (wartość zaliczki, data i forma płatności)
- Pracownik może wprowadzać wydatki w ramach swojego konta dostępowegoPobieraj rozliczenie zaliczek dla pracowników i wydatków w formie PDF
Korzyści:
- Proste i szybkie zarządzanie wydawanymi zaliczkami
- Dokładna kontrola stanu wykorzystania zaliczek wydanych pracownikom
- Proste i intuicyjne narzędzie dla każdego pracownika Twojej firmy (pilnuje poprawności wprowadzanych danych, eliminuje możliwość zmiany danych przez nieuprawnione osoby)