Symfonia Platforma B2B

Rozwiązanie, na którym zyskasz Ty i Twoi kontrahenci. Z Platformą B2B od Symfonii skrócisz czas realizacji zamówień, a Twoi klienci o każdej porze i z dowolnego miejsca będą mieć dostęp do zawsze aktualnej oferty handlowej.


 

Platforma B2B zintegrowana z ERP

Symfonia Platforma B2B to nowoczesne i zaawansowane rozwiązanie wspomagające zarządzanie siecią sprzedaży w modelu Business to Business. Została zaprojektowana z myślą o tych przedsiębiorstwach, którym zależy na podniesieniu jakości obsługi klienta oraz automatyzacji procesów handlowych. Dzięki pełnej integracji z Symfonią Handel zapewnia szybki i bezbłędny transfer informacji oraz dostęp do zgromadzonych w niej danych bezpośrednio z poziomu systemu ERP. Taka funkcjonalność sprawia, że Platforma B2B od Symfonii to idealne narzędzie do zarządzania procesami sprzedażowymi – od momentu przygotowania oferty, poprzez obsługę zamówienia, aż po rozliczenie transakcji.


 

Platforma B2B dla producentów, dystrybutorów i hurtowników

Z naszą Platformą B2B dla producentów, dystrybutorów i hurtowników, obsługa procesów sprzedażowych stanie się o wiele prostsza. Za jej pomocą ograniczysz czas związany z wykonywaniem powtarzalnych zadań, wprowadzisz samoobsługę kontrahentów oraz zredukujesz koszty handlowe. Korzystając z Platformy B2B zintegrowanej z systemem ERP, Twoi klienci sami sprawdzą aktualną ofertę czy statusy swoich zamówień. Ty, jako właściciel platformy, każdemu z nich będziesz w stanie zaproponować indywidualne cenniki, rabaty czy upusty.

Korzyści wynikające z wdrożenia Platformy B2B od Symfonii

Nasza Platforma B2B zintegrowana z ERP to narzędzie, które zapewnia przedsiębiorstwom handlowym nowe możliwości rozwoju. Do najważniejszych korzyści, jakie możesz dzięki niej zyskać, należą:

Optymalizacja kosztów

Symfonia Platforma B2B pozwala na pełną automatyzację procesów związanych z obsługą zamówień. Taka funkcjonalność oznacza dla Ciebie konkretne oszczędności. Dzięki wdrożeniu rozwiązania będziesz w stanie zredukować koszty operacyjne działu handlowego nawet o 50%.

Wzrost sprzedaży

Łącząc system ERP z Platformą B2B, możesz zwiększyć efektywność procesów handlowych, skrócić cykl zakupowy oraz zapewnić swoim klientom nowy, wyższy standard obsługi. To wszystko przekłada się na wzrost wolumenu sprzedaży i wyniki operacyjne.

Krótszy czas realizacji zamówień

Pełna integracja Platformy B2B z ERP oznacza, że wszystkie operacje wykonywane po stronie systemu będą aktualizowane bez żadnych opóźnień. Dzięki temu skrócisz czas realizacji zamówień – nawet o połowę.

Zwiększenie rozpoznawalności marki

Przejrzysty, intuicyjny interfejs ułatwia obsługę platformy i przeglądanie jej zasobów – także za pomocą urządzeń mobilnych. Pozytywne doświadczenia związane z korzystaniem z systemu pozwolą Ci budować silniejsze relacje z klientami i mobilizować ich do regularnych zakupów.


 

Integracja Platformy B2B z Symfonią Handel

Dzięki integracji Platformy B2B z systemem ERP Twoi kontrahenci mogą sprawdzić aktualną ofertę handlową uwzględniającą warunki indywidualne. Praca w trybie online umożliwia szybką aktualizację danych.

Lista i pełne dane produktów

To Ty decydujesz, jaki asortyment zobaczą Twoi kontrahenci. Rozbudowana karta produktu pozwala na zamieszczenie opisu towaru, jego specyfikacji technicznej, informacji na temat dostępnych stanów magazynowych, zdjęć, a także numerów katalogowych.

Dokumenty sprzedaży

Kontrahent ma stały dostęp do dokumentów sprzedaży, tak jak faktury. W panelu administracyjnym może przeglądać historię zamówień z aktualnym statusem realizacji, pobierać dokumenty rozliczeniowe oraz sprawdzać limit kupiecki.

Zapytania ofertowe i moduł handlowca

Platforma B2B umożliwia przyjmowanie i obsługę zapytań ofertowych online. Kontrahenci zyskują możliwość negocjacji ceny przy dużych zamówieniach, bezpośrednio z przydzielonym opiekunem handlowym.

Obsługa zapytań o dostępność towaru

Jeśli chwilowo brakuje towaru lub jest na specjalne zamówienie, Twoi kontrahenci mogą zapytać o dostępność towaru, podając swój adres e-mail. Wszystkie przesłane zapytania od razu wyświetlą się w systemie.Wiele koszykówWiele koszyków

Wiele koszyków

Proces zakupowy na rynku B2B zajmuje sporo czasu. By nie blokować towarów, Twoi klienci mogą w dowolnym momencie dodawać produkty do swoich koszyków, a po skompletowaniu całego asortymentu, wysłać gotowe zamówienie.

Subkonta

Administrator Platformy B2B może zdecydować, jaki poziom uprawnień będą mieli inni użytkownicy systemu. Dzięki temu każdy z klientów zyska dostęp tylko do takich informacji, które faktycznie są mu potrzebne.

Przejrzysty i łatwy w obsłudze interfejs

Platforma B2B swoim wyglądem przypomina klasyczny sklep internetowy. Dzięki temu Twoi kontrahenci nie będą mieć problemów z jej obsługą, niezależnie od tego czy korzystają z komputera stacjonarnego, czy urządzeń mobilnych.

Dodatkowe rozwiązania dla Ciebie

 

Mobilny Handel

Aplikacja dla pracowników sprzedaży pracujących w terenie i wykorzystujących urządzenia mobilne z systemem Android

 

Mobilny Magazyn

Aplikacja na urządzenia mobilne z systemem Android wspierająca zarządzanie operacjami magazynowymi

 

Integrator z e‑Commerce

Indywidualnie wdrażana integracja oprogramowania handlowego z platformami e-commerce i sklepami internetowymi

 

Symfonia Detal

Nowoczesna aplikacja dla małych i średnich przedsiębiorstw, ułatwiająca obsługę sklepu stacjonarnego